niedziela, 4 października 2015

Dzień Dobry

Czas się zapoznać. Powoli zbliżają się wybory do parlamentu i kolejny raz staniemy przed dylematem na kogo głosować. Znów pewnie kierować będą nami emocje. Tych lubimy, tych nie ale czy na pewno znamy ludzi, których skreślamy na liście wyborczej. Zwykle naszym jedynym wyborem jest partia, rzadziej człowiek. I tak ufając wyborowi partii zwykle stawiamy na ludzi z pierwszych miejsc na liście. Naszym posłem zostaje ktoś kto mojego okręgu nie zna a za swoje pierwsze miejsce na liście odwdzięcza się czteroletnią lojalnością. Wszyscy chcemy zmian ale czy tak wybrani ludzie będą chcieli coś zmieniać jeśli ten układ gwarantuje im bezpieczeństwo ? Jak więc to zmienić ? Czy wierzycie w powodzenie nowych partii ? Ja raczej nie. Poza tym te nowe partie kojarzymy jedynie z osobą lidera, do którego najczęściej przyklejają się lokalne partyjne odrzuty. Przy takich więc wyborach po co nam 460 lojalnych posłów skoro decyzje zapadają w wąskim gronie liderów. I tylko czasem, żeby wspomóc swojego lokalnego posła rzuci im się ochłap ot choćby nie likwidując jednostki wojskowej za co zasługi może sobie przypisać partyjny kolega. Jak to zmienić ?
Ja też tego chcę ale nie tworzę nowej partii, nie przystępuję do takiej, wybrałem drogę umacniania swojej pozycji w ugrupowaniu, z którego startuję by móc wprowadzać moje pomysły na to by było nam lepiej. Jak zwykle podobnie jak wielu z nas spotkały mnie nieprzychylne komentarze ale wolę to przejść i chcieć coś zrobić niż patrząc w ekran krytykować wszystko i wszystkich. Jak wiecie nie jestem jedynką i moją jedyną szansą jest to by przekonać Was prezentując moje poglądy na wiele dziedzin naszego życia. A chciałbym byście je znali niezależnie od wyborów jako mój głos w sprawie zmian ale nie tylko... Będę starał się cyklicznie pisać o tym jak oceniam wydarzenia w naszym kraju, regionie ale chętnie napiszę o sporcie i o tym czym żyć będziemy wszyscy. Proszę o wyrozumiałośc bo post to prosta sprawa ale technicznie obsługa bloga to na razie czarana magia ale jak pisałem wyżej można działać lub... Wybieram i Wy wybierzcie zawsze to pierwsze.

miłej niedzieli Tomek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz