wtorek, 15 grudnia 2015


KUMULACJA

      Przed nami kolejna kumulacja. Do wygrania 20 milionów. Nadzieja kusi, trudno jej się oprzeć. Trzeba spróbować, bo przecież wszystko może się zmienić. Czy aby na pewno ? Też puszczam lotto i wierzę w swoją wygraną. Wieczór poprzedzający losowanie dla "lottowiczów" to wspaniałe marzenia o domku, samochodzie, pięknym ogrodzie, ruskiej bani, prezentach dla bliskich no i oczywiście nieustannych wakacjach w ciepłych krajach. Wielu jeszcze żegna się z robotą i znienawidzonym szefem. Ja też marzę i to są fajne chwile, może te najpiękniejsze. Jednak gdy nie wygrywam nie rozpaczam. Mało tego wiem, że ktoś lepiej wiedział, że wygrać nie było warto. Ta zmiana wcale nie musi być zmianą na lepsze. Pieniądze mogą skłócić rodzinę, zdemoralizować dzieci. Ludzie będą nam zazdrościć. Odwrócą się od nas bliscy. Można popaść w obsesję strachu przed kradzieżą, porwaniem więc może dobrze, że nie wygrywam. Kto z nas tak naprawdę siebie zna i wie jak to na niego wpłynie ? Gdyby można wygrałbym tyle co mam kredytu ja i moi bliscy i marzyłbym byśmy w zdrowiu i z poczuciem bezpieczeństwa mogli żyć w zdrowiu jak najdłużej. Bo nasze szczęście tkwi w tych dobrych ludziach w naszym otoczeniu, i założę się, że nikt z nas nie zamienił by ich na wygraną. Może więc lepiej nie wygrywać i nauczyć się żyć z tego co się samemu wypracuje i to zrozumieć to jak najszybciej , by nie żyć wieczną nadzieją i oczekiwaniem, a korzystać z radości życia już dzisiaj.

ps. ja nie muszę więc liczby na dzisiaj dla Was 1,29,30, 34,39,48, powodzenia

Miłego popołudnia Tomek

3 komentarze:

  1. Po przeczytaniu Twoich wczorajszych przemyśleń na temat kumulacji w lotto zastanawiałam się czy zagrać, ale zrezygnowałam. Zgadzam się, że fajnie byłoby wygrać chociaż tyle żeby starczyło na spłatę kredytu i może w moim przypadku na zakup małego drewnianego domku w górach. Słusznie zauważyłeś, że pieniądze a szczególnie ich nadmiar potrafią zniszczyć nawet najbardziej kochającą się rodzinę. Jednak mogą też pomóc w życiu przy umiejetnym z nich korzystaniu, ale faktycznie nie wiemy jak zareaguje na wielką wygraną. Może wielu wyda się dziwne, to co napiszę, ale ja dziękuję za wielkie miliony wybranej. Wybieram zdrowie, radość, spokój i moich bliskich oraz wielu ludzi o dobrych sercach, których znam i wiem że mogę na nich liczyć i żadne pieniądze mi tego nie dadzą.
    Miłego wieczoru:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dokonujemy tych samych wyborów

    OdpowiedzUsuń